Selam kizlar bu ay 1 ve 2 sinde aşilama yaptirdik cok heycanla bekliyorum yaptiran var mı bu ay birlikte bekleyelim aksamdan beri ara ara sol yumurtalimda sanci oluyor korkuyorum acaba adet mi olucam deye hayirlisi neyse o olsun tum bekleyenlere sabir diliyorum