Merhaba 4 yıl önce meme dikleştirme ameliyatı oldum. Kas altı silikonlarım var. Doktor emzirmede sorun olmaz dedi ama ben çok kafama takıyorum bu yüzden meme cerrahisine gideceğim muayene içinz sizin veya çevrenizde böyle ameliyat olan sorunsuz emziren var mı acaba?
Öncesinde bir ebe ile de anlaştım emzirme danışmanlığı alacağım. Tüm önlemlerimi alıp işimi sağlama almak istiyorum:)