Canım, ben 3 düşük yaşadığım için genetik taramalı tüp bebek yaptım. Bülent Tıraş. Şu an 18 haftalık hamileyim. Eğer ekonomik durumun varsa mutlaka genetikli tüp bebek yap. Hem için hem kafan rahat eder. Ama tabiki doktorda haklı, bi kere oldu diye hep olacak değil.
Sen kendini nasıl rahat hissedeceksen öyle yap.
Kimsenin eleştirisinide dinleme! Bizim ülkemizde ağzı olan boş boş konuşuyor.