Gzdkrkgz Dennnn ben şeyma hanıma gidiyorum yakın zamanda doğumuda onda yapıcam çok memnunum çok ilgili ve pozitif bi doktor tavsiye ediyorum kesinlikle 🥰
Gzdkrkgz Dogaaaa merhaba ben sormuştum o anki duruma göre eğer benim gelmemi bekleyecek durumdaysan geliyorum ama durum acilse nöbetçi hekime yönlendiriyorum demişti, ben pazartesi doğum yaptım öğlen saati olduğu için doktor ordaydı bi sorun yaşamadım
Gzdkrkgz Dogaaaa amin inşallah 🥰🙏 çok memnun kaldım iyiki şeyma hanım diyorum doğumum çok güzel geçti şarkılar söyledi doğum sırasında çok pozitifti o pozitif olunca benimde korkum kalmadı yani şeyma hanım bu işi gerçekten çok iyi yapıyor 🥰🙏
Dogaaaa Gzdkrkgz yaa sevindim sizin adınıza ne güzel 🥰🥰 umarım benim için de aynı şekilde geçer normal doğum muydu?