16 haftadayım hiç kesmedim ketçap da zaten sorun yok mayonez de çiğ yumurta var ondan önerilmiyor ama iyi marka güvendiğiniz olabilir ben yiyorum daha öncede aynı markaları yiyordum testlerim temiz çıktı zaten hepsi pastörize yoksa raflar da o kadar uzun süre kalamaz karar sizin tabi