Merhaba, hanımlar. Doğum riskim var, dün aniden sancılarım tuttu, hemen hastaneye aldılar. Antibiyotik uyguladılar damardan 3 tane, ve de damardan 2 tane sancı önleyici magnezyum saldılar. Şuan iyiyim sancılarım yok, ağrılar çıkıyor arada bir kalkırken, yürürken. Şimdilik herşey normal dediler, bebeğimin kilosu 2 buçuğa yakın, fakat doktor daha erken diyor bi kaç hafta daha durması gerek diyor. Sizce doğum önlendi mi, korkulucak birşey var mı. Herşey normal giderse pazartesi, salı taburcu edebiliriz dedi. Bu haftalarda doğuran var mı, bebek için riskli mi?