melekkizim_00 Kızlar çiçek sepetinden isme özel flama afiş tül vs toplu şey sipariş etmiştim gelmiş ve inanılmaz baskısı falan kaliteli ayrıca o kadar organizasyona para vermeyede gerek yok hemde hepsini 150₺ aldımmmm benden size fikir olsuuun 😍💕
[silindi] melekkizim_00 bende böyle bişey arıyordum iyi oldu teşekkür ederim organizasyonlar dünya para istiyo
melekkizim_00 https://www.ciceksepeti.com/bebeginize-ozel-hastane-bebek-odasi-susleme-seti-hastane-odasi-kapi-susu--bebek-odasi-kapi-susu--bebek-odasi-susleri--hastane-odasi-susleri-kc1743633 Ben bu seti vermiştim göründüğünden kat kat kaliteli geldii
Villanelle Tamam hayırlı olsun da niye sürekli up yapıyorsunuz. Çiçek sepetindeki satıcının reklamı falan mı bu yoksa