Sinoooom Nergissi benim bebeğim 2 hafta önde gidiyordu daha kontrolüme var o zaman tekrar öğreneceğiz 🥳 ama 1-2 hatta 3 hafta önden gittiğinde sorun olmuyormuş 3’ü geçtiği zaman erken doğum vs oluyor diye okumuştum
caghan_annesi Nergissi benim 3 hafta önde 😅sadece iri bebek olcak dedi hiç bi sıkıntımız yok çok şükür
hunilimom Nergissi 3 hafta öndeydi 38 den sonra arası 1 haftaya düşmüştü en son ultrasonda tam haftası çıkmıştı 3840 gr Doğdu 41 de
Meymiss Benimde, 34e yeni girmemize rağmen dün 36 ya uygun çıktı ultrasonda bebeğim, açıkçası panikledim erken mi doğar acaba diye😐
Seserra Meymiss olabiliyor eşyalarınızı hazırlayın yengem öyle dediler iki hafta önce.dogdu 36.haftada
CansuDRY Meymiss Böyle bir şey yok. Bebeğin iri olması sadece kilosunun fazla, boyunun uzun olduğu anlamına gelir. Ama o bebeğin gelişmekte olan organları haftasıyla uyumludur. Yani henüz yeterli olgunluğa ulaştığı anlamına gelmez. Bununlu ilgili Youtube’ta Kaan Kocatepe’nin videosunu izlemenizi tavsiye ederim.
tugba0104 benimde detaylıda 2hafta önde gidiyor normalde 23haftaligim ama doktora göre 25haftalik bebekce kafası büyük dedi böyle benim gibi olan varmı
irem-Dora tugba0104 benim canım, hatta neredeyse 3 hafta ileriye yakın kafası, ama kilosu da iki hafta önde olunca normal gelişimi dedi doktor. Genetiktir, iri bebek olacak dedi. Şeker de çıkmayınca sıkıntı etmiyorum artık