moom222 Kızlar sol tarafta rahmin dudaginda alt kısım da şişlik var acaba neden enfeksiyon mu gebelikten mi başına gelen var mı tek taraflı şişlik agrisidw tek taraflı orda bı ağırlık var diyim size
Busebuseee moom222 Benimde sağ alt tarafta şişlik var kızlar bartholin kisti zannettim ama bilmiyorum tek bende olmamış demekki normal mi o zaman
Hulya-elrn Benımde şiş iki taraf sonrasında varislenme oldu gerginlik hissediyorum doktorum büyüyen rahimden kaynaklı oldugunu söyledi.
moom222 Hulya-elrn inslalah bişey yoktur ya bnm kontrolüme daha 20 gün var çok büyük bir ağrı değil acaba sonrasında kendiliğinden geçer mi sislikte büyük değil ama belli oluyor en altta dokunduğunda bı gerginlik var dedgnz gb
Gzm23 Hulya-elrn canım benlm de genital bölgemde dip dibe 2 tane varis var doktor normal doğuma engel değil demişti
Hulya-elrn Benım ayrıyetten afrdersinz aynayla baktım damarlanma vardı sanırım varislenme olmus onunda etkisi var doktorumu arayıp sordum olabılır 6. Aydan snra olabilşyormus normal dedi dinlenip ayakta kalmamalı uzun süre
moom222 Hulya-elrn cnm bnde varis şeklinde değil damar falan belki değil aynada baktım hafif sis ve elimle dokundugumda anlıyorum sis
moom222 Busebuseee cnm valla bndede var bak kaç kişide var kist te yorma hemen enfeksiyonda ola bilir