Başım ağrıyor ağrı kesici almamak için çok direniyorum ama olmuyor çekilmez hale geliyor benimde parola alerjim olduğu için doktoruma danışmadan novalgin aldım sizde zararlı mı ?pazaetesi günü doktoruma danışıcam ama çok suçlu hissettiğim için önce size sormak istedim