Armyzg Tuzu azaltın, düzenli tansiyon takipleri yapın ve stres yapmayın. Doktor muhtemelen 24 saatlik idrar isteyecektir sizden sonra da takibe alacaktır. Ben gebeliğin ilk haftasından itibaren protein kaçağı yaşıyorum, su an 33. Haftadayız, stres yapmayın ödemlere ve tansiyona dikkat edin