Baliminannesii 8 haftalık hamıleyım enfeksiyonum var ve geçen doktora gittim tek kullanımlık ilaç verdi geçmedi kasıkta ağrı ve yanma oluyor napamam lazm geçmesi için tecrubelı hamısler
Hatice_gzr2505 Baliminannesii bana da vermişti limon aromalı bir toz bol su içmen gerekiyor canım hamilelikte sürekli oluyor ben 20 haftalık hamileyim baştan beri var bende genelde geçmiyor doktorda bol bol su için demişti bana