Damlacaa Memnun kaldınız mı? Ben yabancıyım akrabam da yok buralarda. Biraz araştırdım ama emin olamadım, kimisi çok memnun kimisi çok ilgisiz diyor kalabalık günlerinde doğru düzgün ilgililenmiyor diyor. Kimisini terslemiş. Çok alternatifi olmadığı için olası buluyorum bu tavırlarını ama benim içinde çok önemli daha önce bir düşük yaptım çok hassasım biraz merhamete ihtiyaç duyuyorum.