babyboybaby
Herkese iyi günler!
Gebeliğimin en başından taaa 33 haftalara kadar peşimi bırakmayan akıntım (mantar enfeksiyonu) bu hafta daha fazla sıklaştı.Şu an 33 haftalığım akıntı çok rahatsız ediyor ve çok fazla😔. Bu neye işaret bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim şimdiden teşekkürler🙏