Kızlar bebeğim 2 günlük emziremedigim için süt sagiyorum mama ile de destekliyoruz ama bebek 2 saate bir assla yemiyor yese de kusuyor aç olmadığı için örneğin gece 1 de yediyse mama veya anne sütü sabah 5 6 ta kadar yemiyor asla ve uyanmıyor da aç olsa aranır ağlar ama uyuyor sizce karnj tok olduğu için problem olmaz mı yoksa sıkıntı mı dert oluyor çocuk uzun uyudu yemedi diye var mi yaşayan