Nurozcanx Benim de yakın zamanda 3 arkadaşım orada doğum yaptı doktorlardan da memnunlardı doğum sonrası da, gerek o an ki hizmetten gerek bir tanesinin ki küvezde kaldı 1 hafta o süre boyunca oradaki hizmetten çok memnun kaldılar, bende o yüzden sorgusuz oraya gittim direk, benim de ağustos a denk geliyor o yüzden zam gelir diye sormadım hiç mecbur güncel fiyattan işlem görücem sonuçta diye. 🤗 Hayırlısıyla doğsun miniklerimiz. 🌸😇