Kızlar çok korkuyorum acil bilen yardımcı olsun doktoruma da sordum tabiki ama henüz gidemedik,gece birden suyum geldi 20 haftalığım daha idrarımı yaptım desem bilirim yani ilk gebeliğim değil doktor kese delinmiş olabilir dedi grevde doktorlar acile gitsek bakarlar mı,Allah rızası için başına gelen yazsın