Butterfly_13 kanama leke, şiddetli ağrı yoksa sorun yok cnm yat dinlen devamlı . Bol su içki enfeksiyon olmasın oda kasık ve rahimde ağrı yapabilir çünkü. Endişe etme bende riskli geçirdim gebeligimi çok ağrı sızı çektim ama şükür bişey olmadı . Nice hamileler var burda sürekli kanaması ağrısı olan ama sonunda bebeğine kavuşan ,Şu haftaları yatarak dinlenerek geçir biraz dişini sık sonrası daha kolay olur Allah’ın izniyle . Maydanoz,kekik nar gibi şeyleri bir süre tüketme riskin varmış madem . rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah hepimize 🙏