Der benim kızım 2.5 yaşında 12 kilo o da hiç inmiyor kucagimdan bu ara nedense kucağa bağımlılık başladı eskiden böyle değildi. Ben gebeliğiminen başından beri sık sık alıyorum kucağıma doktora sormuştum, o da ağır kaldırmakla uzanmakla zıplamakla çocuğa bir şey olmaz demişti.