[silindi] Canım iyi akşamlar,yasal olarak 35 yaşını gectiysen veya iki kez başarısız tüp bebek denemen olduysa iki embriyo konulur.Ama buna uyan tek tük tüp bebek merkezi vardır.Tutunma olasılığını arttırmak için birden çok embryo koyarlar.Bi tanesi tutmadiysa o kalitesiz bir embriyodur.Embriyo kalitesini embriyologlara sorarsanız soylerler.Bunun için uzulmesinler insAllah.Bir de her kadının yumurta büyütme ignesine verdiği tepki farklıdır.Yumurta rezervi az ise çok yumurtası toplanmaz.Yani çok embriyo transferi yapılamaz.