İlk bebeğim sezeryan olduğu için bide 37de sütüm gelmemişti hastanede ilk gün emzirdim ama olmayınca mama almıştım ve gece yarısı eşim getirdi şuan direk çantaya koymak istiyorum hangi marka ve internetten mi alsam danışmak istedim önerdiğiniz aldığınız markalar hangileri