Kızlarr selam bugün Ümraniye de Erbil çakar a gttiim detaylı ultrasona. Öyle güzel bir sabah oldu ki anlatamam. Hem çok aşırı ilgili 40-50 dakka sürdü hatta ama zaman su gibi hızlı geçti herşeyle tek tek ilgilendi. Tek tek anlattı . En son video çektirdi bebiş yüzünü tam göstermedi baya da bekledi ama en azından sîmasını gördük..
Bi kalp sesini duydugum gün böyle olmuştum bir de bugün..
Dünyanın en güzel tecrübesi Allah herkese nasip etsin 🙏