Kızlar isimli hastane çıkışını hastanedeki çekim için götürecek misiniz yoksa evde bebeği temizleyip öyle mi giydirecek siniz 🤗 ay sorunlara bak 🤣 bir tane 5 li hastane çıkışımız var onu hemşireye vermeyi düşünüyorum ayriyeten iki tane de 10 lu var biri isimli biri isimsiz nakışlı. İsimliyi hastanede mi giydirsem eve gelince mi bilemedim sizler ne yapmayı düşünüyorsunuz 🙈