Kızlar açlık şekerim glikoz açlık 70 60 dk glikoz (ogtt) 153 çıktı çok mu yüksek
Rumuz_07 aclik ta 72 çıkmıştı
Benim 1 saat 110 2 saat 128 cikmisti sanirsam seninde sikinti Yok normal geldi bana