Temmuz sonu Ağustos başı gibi doğum var
Sorum şu yaz bebeği kısa kol mu giyer uzun kol mu yada her ikiside mi olmalı ikisininde olması mantıklı geliyor ama kısa kol tarzı mi çoğunluk uzun kol tarzı mi çoğunluk olmalı siz nasıl aldınız yada nasıl almayı düşünüyorsunuz ?