Zeynepdgn50 Arkadaşlar ilişkiden 17 gün geçti ve bugün adet günüm ve olmadım dayanamadım test yaptım. Çok çok hafif çizgi gözüküyor. Sizce erken gebelik testi alıp yeniden yapsam mı 🤔 çok istediğimiz için sabredemiyorum biraz
Berenn2 Zeynepdgn50 ay canım hadi yaaaap çok merak ettim hahfnadbajfb hemen bizede haber et veeeee o testin fotoussunu atar. Misi
Zeynepdgn50 Meri3220 normal kaset yaptım. Fotoğrafını çekiyorum benim gördüğüm silik çizgi foto da gözükmüyor o yüzden atmadım çok hafif silik çizgi
Meri3220 Zeynepdgn50 ehh hadi inşallah Rabbim gönlüne göre versin erken gebelik yap birde. Bende çoooook silik çizgi ile öğrendim hemde 1 hafta varken adetim geçtikten sonra kan verdim 🤗
melikepolat Zeynepdgn50 ayyy bende böyle sabırsızlanıyorum her ayın sonunda iniallah istediğinizi alırsınız🥲 rabbim bizlere ve isteyen herkese nasip etsin
Zeynepdgn50 Kızlar şimdi erken gebelik testi yaptım tek çizgi çıktı yaa. Baş dönmem var karnımda kramp şeklinde ağrılar var ben adet zamanımda bunları yaşamazdım böyle sizce napym
Elif5561 Zeynepdgn50 canım keşke sabah ilk idrarla yapsaydın en doğru sonucu o veriyor ben akşam yaptığımda çıkmamıştı sabah ilk idrarla çıktı.
Sultannbstrk Zeynepdgn50 bence pazartesiye bekleyin biliyorum çok zor ama sabahtan gidip kan verirseniz daha doğru bir sonuç almış olursunuz inşallah hamilesinizdir 🤲🏻
Elif5561 Zeynepdgn50 biliyorum o heyecanı insan sabredemiyor, yarın acile git canım kan ver 1 buçuk 2 saate çıkar kesin sonuç olur hem🤗