Denizpyraz Kizlar bat 5 gün kaldı test yaptım negatif çıktı bor erken gebelik testi bir normal kaset test. Bu ayda yok sanırım. Adetten önce öğrenenler de var o yüzden umutluydum ama yok gibi hissediyorum artık olsaydı cikardi bence 5 gün kalmış.
melikepolat Denizpyraz hiç belli olmaz canım umutsuzluğa kapılma adet gününü bekle gecikirse test yap inşallah olumlu sonuçlar alırsın ve iniallah bende bu ay olumlu sonuç alırım 🙄🥲❤️
melisaugtr Denizpyraz canım regl öncesi negatif olup regl gecikmesiyle pozitif gören de var regl olana kadar umut var demektir 😇
benito Denizpyraz adetten dört gün önce negatifti. Adetten 3 gün sonra pozitif çıktı. En sağlıklısı gününüzün geçmesini beklemeniz
Gozdgn Denizpyraz merhaba bende reglden 2.3 gun once yaptim negatif cikti sonra geciktim tekrar yaptim pozitif çıktı umudunu kaybetme o zamanj bekle birde
trakyalikizce Denizpyraz reglden 5 gün önce yaptım negatifti regl 2 gün kala yaptım pozitifi gördüm 🌸umutsuzluğa kapılma biraz sabır bekle regl geçmesini☺️ Allah gönlüne göre versin inşallah 🙏🏻🙏🏻
Gamzecem Benimde çatlatma iğnesi 10. Günüm bugün kan verdim 1.20 negatif çıktı doktorum çok erken dedi çok erken neden verdin dedi ama insan bekleyemiyor benimde reglime 5 gün var daha bakalım regli tarihine kadar olmazsam geçince yine vericem