tatlisbirkiz Kızlar ovulasyon testinde 2. Çizgi koyu olduğu zaman mı değerlendirilmesi lazım yoksa çatlama mı en önemlisi bilgisi olan var mı? Çizgi koyuyken değerlendirdim yeterli olur mu
Melekk8 tatlisbirkiz canım çatlama olunca silik oluyor o zamanıda değerlendirin diyorlar bende bekliyorum her ikisinide değerlendirmeyi düşünüyorum
Emedko tatlisbirkiz ikisi koyu olduğu zamanda önemli, koyu gördükten sonra siliklestigi günde önemli cnm . O yüzden ikisini koyu görürsen 1 gun arayla yapın ❤
tatlisbirkiz Melekk8 ben koyu gördüğüm 2 günü değerlendirdim çatlama günü malesef değerlendiremedim sonraki gün değerlendirdim canım kaçırdım mı diye korkuyorum
tatlisbirkiz Emedko canım koyu gördüğüm günü değerlendirdim. Ama hafiften silikleşen gün olmadı sonraki günü oldu kafam karıştı iyice :))
tatlisbirkiz Srdm 2 gün değerlendirdim bir gün aradan sonra tekrar birliktelik oldu canım çatlamayı kaçırdım mı diye düşünüyorum
Htcnal tatlisbirkiz Ikisini de koyu gordugunuz gunu ve takip eden iki gunu degerlendirirseniz dollenme sansinizi artirirsiniz.Yumurtayi catlamis yakalamak onemli😊
tatlisbirkiz Htcnal yumurtlamanın ardındaki çatlamayı değilde sonraki günü değerlendirdim sorun olur mu acaba canım
Melek1111 tatlisbirkiz en önemli gün 2. Çizgi de koyulaştığı gün.Ama sadece çatlama gününü değerlendirip hamile kalanlar da var
tatlisbirkiz Melek1111 en önemlisi koyu olan günlerse tamam çünkü çatlamada birliktelik olmadı sonraki günü oldu canım
Emedko tatlisbirkiz cnm korkma yumurtlama gününü değerlendirdiysen sorun olmaz . Allah’ın izniyle olur sen merak etme 😚❤
Htcnal tatlisbirkiz Olur insallah, hayirlisi olsun ,olmazsa bir dahaki aya koyu gordugunuz gunu ve sonraki iki gunu degerlendirirsiniz .Gonlunuzce olsun insallah😊💓
melisaugtr tatlisbirkiz sperm 72 saat kadar vücutta canlı kalıyormuş canım o yüzden kaçırdım sansan da aslında o sperm vücudunda yaşıyor hala😇