1 ay önceki adetimde gebelik bekliyordum. Fakat adetim sabah başlaması gerekirken akşama doğru , yoğun yani parçalı şekilde geldi ve ben bunun ne anlamda olduğunu bilemedim kısa süre sonra bunun rahmin kendisini hamileliğine hazırlanabileceğini düşündüm . Bu ay ise tekrardan gebelik bekliyorum. Bunu yaşayıp gebe kalan var mı ?