Hanımlar, 25 haftalık hamileyim yüzüm baya kötü oldu hem lekeler arttı hem de kuruluk var yaprak maskeler var ya nemlendirici aydınlatıcı vs onlardan kullansam zararı olur mu? La Roche posay nemlendirici kullanıyorum normalde eşek sütü sabunu kullanıyorum bu ikisinin zararı yok ama kendimi çok çirkin hissediyorum bi şeyler yapmam lazım bilgisi olan var mıı???