Merhaba! Anneler normalde adet tarihim 25 haziran 2021 doktr ılk zamanlar keseeyi fln göremediği için 04 temmuz olarak kaydetti adetimi saglık ocagıda 25 haziran olarak kayıt yaptı ee ben simdi hangisini baz alim 25 haziranı alsam 37nci haftaya grıyorum diğerinde ise 36 haftaya basına böyle bişi gelen varmı ikinci sezeryanım olucak bikaç gündürde agrım oluyor dogum olsa 36 diye erkenmi derler diye düşünüyorum başına böyle bişi gelen varmı