08.03.2022 salı günü doktor kontrolüm vardı. İlk nst sonra ultrason için doktorumun yanına gittim. Nst de 50-60 ları vuran sancı çıkmış ama doktorum doğum yapacak bir ağrı değil dedi. Muayene edeyim açıklığı varmı dedi. Açılma hiç yoktu bebeğim kanala girmemişti. Bu arada 39+5 günlüğü başladık doktorumla napcaz demeye ben o kadar bunaldım ki artık burdan dopurmadan eve gitmek istemiyorum dedim doktoruma☺️istersen sancılarını suni ile destekleyelim ne dersin dedi bugün yatış yapmasam iki gün sonra seni yatırcam dedi çünkü doktorum 40 haftayı geçirmeyen biri dedim ne olur yatırın beni tamam dedi yatmışım yapıldı. Ama bir yandan da tırsıyorum☺️çünkü sıfır açıklık bebek kanalda değil ne kadar 3. Hamileliğim de olsa ilk dedim bu doğum beni galiba zorlayacak. Sonra kendimi rahatlattı dedim İrem Allah’a sığın sana bu evladı nasip eder rabbim ordan çıkması için yardımda edecektir.💕Neyse serum takıldı. Hiç sancım yok sadece karnımda kasılma hissediyorum. 1 saat sonra doktorum kontrole geldi açılmama bakmak istedi 3 cm olmuş süper gidiyorsun dedi🤩dedi Allah Allah bu kadar kasılma nasıl 3 cm açılma olur yok dedim bu geceyi bulur doğması annem teyzem eşim yanımda odada onlarla sohbet muhabbet gülme krizleri☺️bende içimden diyorum bu şekilde doğuramam galiba sabahı bulacak😂1 saat daha geçti üzerinden doktor hemşiresi i yollamış açıklığı a bakın diye bir baktı 6 cm olmuş ben şok😎bakarkende suyumu patlattı ondan sonra kasıklarımda hafif adet sancısı gibi ağrı başladı ama öyle hafif ki anlatamam ben odada serumle yürüyüş yapıyorum sürekli hiç durmadım. Bir yandan da annemle teyzeme laf yetiştiriyorum😂benim sancılar birazdaha arttı kasıklarıma sancı giriyor geçiyor. Aradan yarım saat daha geçti büyük tuvaletim varmış gibi bir his gelmeye başladı sonra miğde bulantısı bir 10 dakika sonra ben kusmaya başladım ama kendimi engelleyemiyorum nasıl öğürmek geliyor içimden annem hemen hemşireye haber verdi geldi dedi açıklığı a bakmam lazım bir baktı ki 9 cm açıklı hemen doğumhaneye alıyoruz seni bebek geliyor dedi beni doğum haneye götürdüler en zoru oradaydı yani sancılar çok sık ve şiddetliydi oda çok normal tabiki artık bebeğim doğacak tecrübeli olduğum için bilincindeyim. Doktorum geldi hemen ddediki öyle şaşırdım İremcim daha serum takılalım 3 saat oldu bu ne hız😂benim o ara çok şiddetli ıkınmam olmaya başladı evet evet bebeğim geliyordu🤩doktorumun yönlendirmelerini hep dinledim. Ikın şimdi dedikçe o an ıkınmam geldi zaten öyle rahat bir doğumu ki oğlum dünyaya gözlerini açtı il görüşüm ağlamaya oldu tabiki ne kadar 3. Doğum olsada o annelik duygusu geçmiyor o an yine aynı duygulanıyor insan😍bebeğimi giydirmek için aldılar o arada doktorumla ebesi ve hemşiresiyle sohbet ediyoruz. Bizi nasıl şaşırttın nasıl güzel doğum yaptın diye hiç bizi zorlamazdın dediler tebrik ettiler beni😎3 dikişim var kızlar şimdi 4 günlük olduk bile kollarımda emişip emişip öpüp koklaşıyoruz oğluşumla👶🏻sancı doğum hepsi 3.5 saat içinde oldu bitik şükürler olsun yani ben bile ne olduğunu anlamadım😂Allah hepinize benim gibi kolay doğum nasip etsin inşallah💕sormak istediklerinizi fırsat buldukça cevaplarım. Rabbim bu yolda kimseyi oyalamasın sağsağlim bebeğini kavuştursun🤗