Kızlar letgo dan aldım kanz fermanda model. Piyasadaki fiyatı 2500 gibi satılıyor. Ben 800 e aldım. Tertemiz hiçbir sorunu yok. Malum pandemiden dolayı insanların bebek arabaları kullanılmadı şimdi de satıyorlar. Bence mağazadan dünya para vermeye gerek yok ömürlük değil. Sizlere de fikir olsun