Ceylankosova Kizlar bugun 17. Haftamdayim akintim seffaf fakat 3 gundur falan biraz artis oldu sizce rahim buyudugunden mi yoksa bi sorun mu vardir yasayan var mi bu durumu haftam icin normal bisey mi ??
Esenkaplan Ceylankosova akinti oluyor gebeligin genelinde su gibi akmadikca korkmayın ama sizi rahatsız ediyorsa cok idrar tahlili verin enfeksiyon vs bakarlar
caghan_annesi Ceylankosova benim akıntım su gibi çoğalmıştı doktor acil çağırdı mantar enfeksiyonu çıktı sizde bi gösterin isterseniz
Melekk12 Ceylankosova bende de yoğun akıntı vardı beyaz renginde meğerse yoğun enfeksiyon varmış ateş kusma yaptı bende doktorum fitil ve antibiyotik yazdı içtim ama yine de ara ara geliyor tabi ki normal olarak tamamen geçtiğini sanmıyorum kontrolede gitmedim daha ama çok can sıkıcı bisey yaaa
Ceylankosova Esenkaplan bende 2 hafta once rahim agzima dikis atildi enfeksiyon olusmasin diye 1 hafta antibiyotik kullandim hemen enfeksiyon olusur mu bilemedim. En iyisi saglik ocaginda bi idrar veriyim idrarda nekadar cikarsa
Gamzess1 Tam 17. Haftamda aynısını yaşadım idrarda enfeksiyon varmış mantarda olabilir tabi fitil ve toz kullandım azaldı biraz gerçekten internetten çok bakmıştım 17den sonra akıntı artışı yazıyor ama yinede doktora gidin enfeksiyon olabilir