Aayse123 oğlum 6 aylıktan beri baby me kullandım çok memnundum son zamlara kadar Prima ile yarışır oldu Allah’tan stoğum vardı bitene kadar tuvalet eğitimi vermiş olucam sızdırma pişik yapmadı kalıpları büyük Güzel bacaklara batma oturma hiç olmadı memnundum açıkçası bir çok marka bez kullanan biri olarak ama şu an fiyatı yükseldiği için almicam ikinci çocuğa da Allah büyük 😂