Estur şuan sezeryan tek doktora vicdanım rahat etmedi ya hemen başka doktora gittim ölçümleri farklı oldu ama az çıkmadı yani 4 kiloya yakın çıktı ilk doğumun çok zorlanırsın dedi doğurttum ama omzu çıkmıştı o riski alıyosan normal doğur dedi çatı darlığı için çare yok malesef ☹️