Melekk32 Kızlar dün kontrolümüz vardı 37+6 olduk bugün doktorum iyi gayet dedi 3 kilo 460 gram olmuş normal doğum bekliyoruz inşallah ayın 24 25ine sizde durumlar nasıl 😜
RedFlower Melekk32 38+4 olduk. Bir belirti yok. 37 de gitmiştim. Gelmeye niyetlenmezse bide 39 da giderim herhalde doktor a. İlk doğum normal di inşallah bunuda normal bekliyorum