prensesinannesi7 Kızlar 16 haftalık hamileyim bu hafta kalçamın üst kısmında kuyruk sokumunda felaket bir ağrım var yatıp kalktıkca çok ağrıyo sizin de başınıza böyle bişey geldi mi muayeneem haftaya size bir sorum dedim
12mommy prensesinannesi7 23, haftadada sonra cok şiddetlendi benim agrilarim kalça kegel falan 32. haftatayim daha beter oldu bence doktoruna söyle magnezyum başlayabilirsin en azından benim gibi bu haftalara kadar direnç kazanmış olursun ben kullanmadım daha beter oldum
SWEETMOM2 Banada oluyor canım onikinci haftalık bnm ara sıra biarq kalkamadım bildiğin hamile olmadan öncede oluyo ama bnde