Gamzecem saol Allah razı olsun yavrum Allah hepinizede nasip etsin inşallah 🙏🙏🙏🙏 benim adetim 1 gün gecikti kan verdim 1.20 çıktı 5. Gecikmemdede 1.20 çıktı tedavi gördüm 6 gün antibiyotik kullandim falan yani sonra miğde bulantısı baş dönmesi göğüs hassasiyetinden şüphelendim tam 10.gün gecikmemde bidaha kan verdim 48 çıktı sonra 2 günde bir kan verdim yükseliyordu düzenli şuan da 450 olmuş bugun verdiydim kanı. Doktorum tamam artık baktirmana gerek yok haftaya gel ultrasonlada bakalım dedi yani daha bende görmedim ne keseyi ne bebeği Allah nasip ederse pazartesi günü bakcaz dua edin kızlar herşey yolunda gitsin keseyi de görsem rahatlicam böyle oldu benim kuzum inşallah sözlerinize yukselor ateş yapmayın hiç ummadiginiz zamanda oluyor Allah büyüktür inşallah ılıcak 🙏🙏🙏