Merhaba kızlar nasipse doğum temmuz görünüyor bizim. Pijama takımını yarım kollu almak istiyorumm ben ve rengini de siyah almak istiyorum sizde üstğne siyah sabahlık tarzı birşey almalı mıyım 😒 Birde elbise daha rahat olur diyenler var siz ne düşünüyorsunuz ??