Emirinannesiiiii Kızlar bı tane oğlum var ikinci gebeliğim bı kızım olsun çok istiyordum hayırlısıyla Allah’ım şükürler olsun ki nasip etti. Herkesin kalbine göre versin Rabbim isteyipte bebeği olmayan herkese nasip etsin tattirsin bu duyguyu inşallah 🥰🥰🥰
Burcu0707 Emirinannesiiiii benimde bir oglum var benimde bebegim kiz🥰🥰🥰 ALLAH HIC OLMAYANLARADA NASIP ETSIN
RedFlower Emirinannesiiiii gözün aydın canım allah isteyen herkese nasip etsin. Benimde ilkim kız şimdi de erkek olacak. Kız bi başka ama bakalım erkek çocuğu da tAtmAyı nasip etti allah çok şükür 😊
Defne000 Emirinannesiiiii benimde bir oğlum var şimdi kızım olucak☺️ Rabbim sağlıkla kucagımıza almayı nasip etsin inşallah hepimizin🤲🏻
Emirinannesiiiii RedFlower insllah canim hayalimdi diyebilirim Allah’ım çok şükür nasip etti bakalım nasıl duygu çok merak ediyorum şimdiden heyecanliyiiimm🥰
Emirinannesiiiii Seymasezer canım bugün net öğrendim 16*3 bugün. İki hafta önce gittiğimde de tahmin etmişti bgn netleşti 🥰
ilaydaelcinn_1 Emirinannesiiiii Tebrik ederim, hayırlı olsun inşallah 🤲🏻🌸 bizde prensesimizi bekliyoruz 🧚🏼♀️💜
Smymn Emirinannesiiiii gözünüz aydın 🧿 benimde bir oğlum var çok şükür 🤲 simdide prensesimiz geliyor 💕