Arkadaşlar merhaba ☀️ hamileliğimin 10. Haftasında kalbi durduğu için kürtaj oldum geçen cuma 8 gün oldu kanamam hala devam ediyor öyle çok değil ama azar azar oluyor her gün sizlerin kaç gün sürdü bir de betam dün 500 dü ortalama kaç günde sıfırlanıyor