atlasinannesiii Kızlar bugün doktorumdan sezeryan tarihi aldım 37+2 haftalık hamileyim inşallah 10 gün sonra kucağıma alıcam. Var mı bu tarihte doğum yapacak annelerimiz 😍
Tugbadgn20 Benimde tahmini doğum tarihi o 38+4 um bende ama gelen giden yok. Herhangi bi belirti de yok gelmeye niyeti yok herhalde benim kizcagizimin😁