Gamzecem Kızlar kan verdim 1.20 çıktı negatif bu ay tutmadı malesef zaten belliydi çünkü ne ağrım ne sızım vardı bulantı dışında anlamadım neden tutmadı 1? Çatlatma iğnesi de tutmustu ama kimyasal olmuştu
Gamzecem Gamzecem şimdi kendi doktoruma gönderdim o bana 12. Gün kan ver demişti duramadim 🤣 çok erken dedi bakalım umudum yok ama inşallah yukselir
Ceyda76 Gamzecem catlatma olunca agrın sızın oldu mu cnm bende bu üçüncü yaptırıyorum catlatmayı.bugün 5gunum
Gamzecem Ceyda76 valla bu benim 2. Çatlatma ignem çok ağrı olmadı ama 1. Aralık’ta oldugumda çok ağrım olmuştu ve o tutmuştu ama kimyasal ile sonuçlanmıştı bunda ağrı yok bugün kan verdim 1.20 çıktı daha reglime 5 gün var bakalım gecikirse yine kan vericem