Amniyon sıvısı azalmış detaylıya gittim bugün sıvı az şimdi bakmiycam on gün sonra gel yapacak birşey yok dedi doktor kendi doktoruma dedim gel bende bakayım dedi ona gittim yeterli suyu var korkma bol su iç dedi nevrim döndü kanamalarım bitti derken bu çıktı birde sinirlerim yıprandı artık yaşayan var mı artan normale dönen