Kızlar dün benden bişey geldi su mu idrar mi bilemedim anlık oldu idrar kaçıran da birisiyim ayırt edemedim hastaneye gittim. Ebe kontrol etti sızıntı var dedi bana yatış verdiler gece nst çektiler sürekli ve ped verdiler su gelecek mi diye suyum gelmedi nst normal açılma yok bana gitme burda takipte kal
seni taburcu edemeyiz dediler ama ben kalmak istemedim imza atıp çıkışımı istedim kendi hastanem değildi gezmeye gittiğim yerde olduğu için farklı bi hastaneye gitmiştim. İyi mi yaptım kötü mü yaptım bilmiyorum acil su gelmesi durumunda hastaneye yetisebilirim