caghan_annesi Haftaya girdik baktım buton gelmiş insan da bi heycanlanıyo tabi eğer bir sürpriz yapmazsa kaldı 1 ayımız sezeryanla gelicek bizim koca kafalı oğlan 😅 sizde durumlar ne kızlar 🤰🏻
ElfErk caghan_annesi Gözünüz aydın :) 34+4 benim de :) ben 36.haftayi doldurunca gelsiiin istiyorum inşallah beni duyar 😂 su kafa yapısı olayına doktor da hep bakiodu bizim tamam bunkiz kafası koca değil normal için gayet uygun dedi 🙈
Happybsrn caghan_annesi 36+5🙏 yım 2 hafta belki daha az bı zaman kaldı, sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 🙏
caghan_annesi ElfErk hayırlısıyla gelsinler artık o kadar ay geçti son haftalar geçmiyo resmen 😵💫😂 bizim sıpa 3 hafta önden gidiyo çıkmaz bu senden dedi normal istesemde planlar değişti tabi😅