Arkadaşlar benim 3 kızım var ve 4. Ye hamileyim iki aylık kızlarım da baktım rus takvimine hepsi kiz çıktı buda erkek cikiyo aranızda deneyen varmi bide cinsiyeti belli olanlar yaparsa benimle paylasirmisiniz tabiki öncelik sağlıklı ve hayırlı olması 😇😇😇