Ayozbntrk Arkadaşlar Merhaba, Normalde 29+2 gebeyim ama kontrolde 28+2 gözüküyor. Kilosu 1.100 gr. Doktor 1 hafta geriden geliyor iki hafta da bir göreyim dedi. Stres oldum😔 Böyle olup sıkıntı yaşayan var mı, erken doğum gibi :(
Merveyldrmmm Ayozbntrk ben 28+1 ken bebeğim 26+1 de kalmış.Şuan 29+3 üm ayın 15 inde gideceğim arayı kapatmış mı yoksa arası açılmış mı diye.Protein kaçağı var mı diye 24 saatlik idrar vereceğim.İnşallah arayı kapatmıştır yoksa doktorum 4 hafta gerilik olursa bebeği alıp dışarda besleyebiliriz dedi.Seninki en azından 1 haftaymış lütfen üzülme stres yapma şuan o kadar üzgünüm ki ama kimseye belli etmemeye çalışıyorum çünkü herkes bebekteki geriliği benim üzerime atma peşinde sanki ben kusurluymuşum gibi.Bebeğim icin şu 2 haftadır stresten uzak güzel beslenmeli bol dualı geçirdim insallah arayı kapatmışızdır
anneyimmm42 Ayozbntrk canım bende ikizlerime hamileyim 15 haftalık aralarında 4 5 gün var dedi doktorum normal dedi beslenmene dikkat ettt dedi birde bol su
Ayozbntrk Merveyldrmmm canım benim ya, bende gayet güzel besleniyorum aslında, içini ferah tut inşallah yakalar bebişler haftayı 🙏🏼🙏🏼🙏🏼
Sgs1 Bende 29 haftamdayken 28 haftalık görünmüştü 28 haftamda covit geçirmiştim bı hafta sorun değil dedi sonra 32 de gittim 31 dedi biraz küçük kalmış dedi obstatif ultrsynda girdirdi nst kan tahlili filan çok şükür bebeğin ölçülerinde anneden bebeğe giden damarlarda suyunda filan bir sorun çıkmadı ilerleyen haftalarda kapatır dedi