Nnuruss Arkadaşlar merhaba 5+5 günlük gebeyim kahverengi lekelenmem var doktor günlük kalçadan progestan 50 mg iğne verdi dün ilk dozu vurundum şimdi kalçamın üzerine oturamıyorum bu durumla karşılaşan var mı çok ağrım var beş gün daha vurunmam gerekiyor bugün nasıl vurunacağım onu düşünüyorum
superstar_00 Nnuruss ben 3. aya kadar kullandim kullandıktan sonra iğne yapilan yeri ovun iğne yağlı bir iğne olduğu için hem zor yapılıyor hem deri altında zor yayılıyor.
merveyildrm Nnuruss bazı iğneler zor dağılıp yayılır ağrı da yapar iğne vurulan yeri devamlı ovup ilacı yaydırmaya çalışın
mrs-nobody Nnuruss yaklasık 2-2.5aydır vuruluyorum progestan.. pamuğu bol kolonyayla ıslatıp kalcalarınıza koyun.. baya baya agrı sızı yapıyor bende de.. böyle yapınca birazcık olsun rahatlatıyor..şifa olsun inş, buna şükür napalım, herşey bebişler için 🙏🏼🥰😇
Nnuruss mrs-nobody bana beş günlük verdi doktor ama hala lekelenmem devam ediyor ne diyelim hayırlısı sağ salim kucağımıza alırız inşallah